SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK.

2/04/2017

szerelmes vesikék


Szeretnélek téged ölelni. 
Szeretnélek téged csókolni. 
Szeretnélek téged magamhoz húzni.
Szép szavakat füledbe súgni.
Szeretnék szárnyakat növeszteni.
A végtelenen át veled együtt repülni.
Szeretnélek szeretni.
A kérdés az ,hogy te szeretnél-e szeretni?






Már nem olyan mint rég. 

Már semmi sem olyan szép. 

Nem kaptam semmit de nem is kértem. 
Tudnod kell hogy miattad éltem.

Nem mondhatok már mást. 
Csak hallgasd a szívdobannást
És egyszer talán vissza térsz hozzám. 
Szép pillanatokat visszahoznám.



Nem engedlek el.
Amíg a szívem ver. 
Ez egy örömteli pillanat 
Ami örökre bennem marad. 
Szívembe zártalak téged.

Soha ki nem eresztenélek 

Talán egy mosoly vagy egy szó

Esetleg egy érzéki csók 

Ami most ide kell 
Ami a magasba emel 
Harcolni érted megéri 
A lelkem ezt érzi.
Még nem tévedtem. 
Ezzel nem is vétkeztem 
Szárnyaljunk a felhők felett mint régen 
Én csak ezt kérem
Tiszta szívből szeretlek téged



Tegnap még boldogság volt az élet. 
Mit akar a sors tőlem mindig ezt kérdem. 
Még mindig itt vannak a fekete felhők. 
Amiből ömlik az eső.

Te vagy nekem világom. 
Neked adnám a legszebb virágot 
De most megöl a hiányod. 
Nem tudom mit kéne csinálnom.

Tehetetlen testem földre zuhan. 
Lelkem minden hol téged kutat. 
Az út lassan ködé válik. 
Az hogy te nekem számítasz az neked számít ?


Mikor eszembe jutnak a boldog percek.

Olyankor magamba halkan nevetek. 

A szívembe véstem neved. 

Onnan kitörölni már nem lehet. 

Átélnék újra és újra minden pillanatot veled. 
Ha adna egy lehetőséget az élet
Akkor soha sem engednélek el téged. 
Még kapaszkodom, még bírom. 
Ezeket a sorokat csak neked írom 
Hát, ha meghallod a hangom. 
De most csak a válaszodat várom.




Nem számít

Nem számít, hogy mit hoz a szerelem,

hogy örökre megmarad, vagy egyszer elengedem.

Nem számít, hogy eltörik, vagy összeforr,
hogy messzire száll, vagy a porba hull.

Nem számít, hogy arcod valós, vagy hamis,

hogy kezeimben tartom, vagy a képzelet játszik ma is.

Nem számít, hogy csendben, vagy zajban,
hogy éjjel érkezett, vagy hajnalban.

Nem számít, hogy jéghideg, vagy forró,

hogy perzsel, mint a tűz, vagy fagyos, mint a hó.

Nem számít, hogy szerelmes gyűlölet, vagy gyűlölt szerelem,
hogy velem vagy mindig, vagy teljesen ellenem.

Nem számít, hogy álmodott valóság, vagy valós álom,

hogy elhiszik mások is, vagy csak én látom.

Nem számít, hogy megöl, vagy éltet,
hogy adod nekem, vagy tőlem kéred.

Nem számít, hogy múltban, vagy jövőben,

hogy lenn a földön, vagy fenn az égben.

Nem számít, hogy másokért, vagy csak érted,
csak az számít szerelmem, hogy veled... hogy csak veled..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Bánk Bán -Hazám, Hazám-(opera)Simándy József előadásában

József Simándy; famous Hungarian tenor sings

József Simándy; famous Hungarian tenor sings

Bánk Bán -Hazám, Hazám-dalszöveg

Bánk Bán (opera)-Hazám, Hazám-dalszöveg

Mint száműzött, ki vándorol
A sűrű éjen át,
S vad förgetegben nem lelé
Vezérlő csillagát,
Az emberszív is úgy bolyong,
Oly egyes-egyedül,
Úgy tépi künn az orkán,
Mint az önvád itt belül.
Csak egy nagy érzés éltetett
Sok gond és gyász alatt,
Hogy szent hazám és hős nevem
Szeplőtlen megmarad.
Most mind a kettő orvosra vár,
S míg itt töprenkedem,
Hazám borítja szemfödél
S elvész becsületem!

Hazám, hazám, te mindenem!
Tudom, hogy mindenem neked köszönhetem.
Arany mezők, ezüst folyók,
Hős vértől ázottak, könnytől áradók.
Sajgó sebét felejti Bánk,
Zokog, de szolgálja népe szent javát.

Magyar hazám, te mindenem!
Te érted bátran meghalok,
Te Szent Magyar hazám!

Placido Domingo Vereda Tropical Lamento Borincano

Geovisite....2009/Május/12